Praktisk information om catering
Vi ønsker at give den bedst mulige service og vil gøre alt for, at du får den bedst mulige oplevelse af samarbejdet med os og derfor har vi udarbejdet en række praktiske informationer inden for catering som kan være en god hjælp.
Levering
Vi bærer maden ind og i fællesskab gennemgår vi det leverede for at sikre, at det stemmer overens med bestillingen af catering. Det er en god idé, at du har opvarmet ovnen på forhånd og at der er mulighed for, at det kolde kan stå køligt, indtil det skal serveres. Vi leverer maden anrettet, lige til at sætte på bordet. Hvis bestillingen af catering inkluderer en steg, f. eks. en oksefilet, vil denne altid blive leveret hel. Sørg derfor for at have skærebræt og en egnet kniv klar. Vi leverer helst maden så tæt på spisning som muligt men på grund af trafik og vejrsituation forbeholder vi os retten til, at leveringstidspunktet kan svinge + / - 15 min.
Ved levering mere end 30 minutter før spisning garanteres ikke for kvaliteten af vores catering.
Bestilling og betaling
Når menuen er bestilt aftales der hvilken betalingsform, der ønskes. Der kan bruge alm. bankoverførsel eller kontant afregning ved levering/afhentning.
Efter bestillingen fremsendes bekræftelse. Du bør læse bekræftelsen godt igennem og sikre, at alt stemmer overens med det aftalte. Bestilling kan ændres indtil 3 dage før levering/afhentning.
Spørgsmål? Kontakt os endelig!
Har du spørgsmål eller ændringer til din bestilling eller catering er du velkommen til at kontakte os enten på vores telefon 43 60 18 35 eller e-mail restaurant@fregatten.dk.
Andre sammensætninger er naturligvis muligt. Kontakt os for et godt tilbud.